Ceník

Úvodní schůzka zaměřená na Vaše představy o svatbě a informace o našich službách je ZDARMAV případě, že si objednáte svatbu na klíč, jsou všechny další schůzky také ZDARMA. Pokud již chcete poradit lokalitu pro obřad či hostinu nebo probrat kokrétní plán svatby, jedná se o hrazenou konzultaci. Konzultaci hradíte na schůzce  a v rámci ceny Vám budou zpracované informace zaslány na e-mail.

KOORDINACE OBŘADU   2500,- Kč

pro obřady na klíč za 1800,- Kč

zvýhodněná cena pro balíčky v Brně za 1600,- Kč

zahrnuje 2 schůzky před svatbou, 2-3 hod práce v den svatby - vítaní hostů, usazení, sestavení svatebního průvodu, spolupráce s matrikou, komunikace s dodavateli - hudba, fotograf, kameraman, dohled nad výzdobou místa obřadu, ceny jsou platné pro kordinaci obřadu pouze v Brně a blízkém okolí dále dle dohody,

pro cizojazyčné svatby je cena 2500,-Kč

KOORDINACE DNE   8500,- kč  až 10 hodin / přípravy, obřad a hostina

2-4 osobní konzulatce před svatbou - max. 6hod, sestavení časového harmonogramu, komunikace se všemi dodavateli od fotografa, video, hudbu, provoz restaurace, koordinace ubytování, rozdávání výslužek, celodenní asistence nevěstě a ženichovi. Dohlédneme i na přesun hostů z domu na obřad a po obřadu na svatební hostinu, připravíme ve spolupráci s restauraci i vše potřebné na přivítání novomanželů, dohlédneme na výzdobu svatební tabule. Zde si snoubenci zajišťují všechny dodavatele sami. Možno objednat i ve zkrácené verzi na 5-6 hod za 6.500,-Kč, zahrnuje 2 schůzky, max. 4hod.                           

SVATBA NA KLÍČ

Každý pár má specifická přání, každá svatba, oslava nebo společenská akce je originální. Na úvodní schůzce s Vámi probereme představu, jak by měl svatební den vypadat a na základě těchto informací Vám vypracujeme cenovou nabídku. Převezmeme veškeré povinnosti a zařizování, které nám určíte. Navrhneme Váš den a dohlédneme na jeho harmonický a bezchybný průběh, od příprav nevěsty, vítání hostů až po poslední romantický tanec nebo dohled nad ohňostrojem. Připravíme originální koncept nebo tématickou svatbu.

Neustále se zajímáme o poslední trendy oblasti floristiky, módy, gastronomie a dokážeme vytvořit koncept tak, aby se vždy odlišoval od předchozích akcí. Máme cit pro kombinaci barev a textur a sebemenší detail je pro nás důležitý.

Částečný svatební servis                   od 5.000,- Kč

Máte již datum svatby a zajištěné místo pro obřad i hostinu, zamluvené svatební šaty, vybrány prstýnky, o svatební cukroví a dorty se postarají maminky, ale nevíte si rady se vším ostatním? Pomůžeme Vám s ostatními potřebnými detaily, zajistíme dodavatele, které ještě nemáte, vytvoříme podrobný časový harmonogram svatebního dne a postaráme se o celkovou organizaci Vaší svatby. Rozsah práce 20 hod.

Kompletní svatební servis            od 10.000,- Kč

Ušetříme Vám čas i peníze. Navrhneme celkovou koncepci svatebního dne, svatební rozpočet, zajistíme místa pro pořádání obřadů i hostiny, zastoupíme Vás na úřadech na základě plné moci, vyřídíme všechny potřebné formality. Zajistíme všechny dodavatele – poradíme, kde seženete svatební šaty, snubní prsteny, objednáme svatební oznámení a ostatní svatební tiskoviny,  zajistíme výborné zákusky, koláče, dorty vč. ochutnávek, zajistíme profesionálního fotografa, kameramana, kadeřnici, make-up artistku…postaráme se o výzdobu i zábavu. Rozsah práce 40 hod.

Specializovaná konzultace 600 Kč/ 1-1,5hod. - poradenství ohledně dokumentů, vyhledávání místa pro svatební obřad a hostinu dle specifických kritérií, dotazy na koordinátora ohledně svatební etikety, zasedacího pořádku, proslovů, časové plány apod. Při objednání služby organizace, koordinace nebo akce na klíč bude cena samozřejmě za konzultaci odečtena z celkové ceny a i další schůzky jsou zdarma.

Prohlídky míst s koordinátorem 400 Kč/hod. Pokud si přejete prohlídku místa pro obřad nebo hostinu s naším koordinátorem, který ji zajistí v požadovaném termínu a se všemi relevantními informacemi. Cesty mimo Brno 8,-kč km. Cesty po  Brně v ceně prohlídky.

Asistent koordinátora - pro akce s přesuny svatebčanů nebo pro nad 40 hostů

  • 2 hod / obřad 1500 Kč
  • 5 hod / obřad a oběd 2 000 Kč
  • 10 hod / obřad, oběd, hostina 3 000 Kč

Krásná svatba není jen záležitostí peněz! Důležitý je dobrý nápad a hlavně zkušenosti. Přijďte se s námi poradit, jak si splnit svůj sen o SVATBĚ. Máme jich za sebou již více než 400 a rádi pro Vás stále vymýšlíme nové nápady.

  • Kde všude můžete mít svatbu podle Vašich přání?
  • Jak se vyvarovat chyb, které mohou zkazit svatbu?
  • Jak ušetřit peníze při přípravě svatby?

Sjednejte si s námi schůzku ve Vámi vybraném čase na agentura@easywedding.cz

Místo schůzky si upřesníme na základě Vašich požadavků.

Ceny nezahrnují poplatky úřadům a dopravu mimo Brno. Změna cen vyhrazena.