Ceník

Úvodní schůzka zameřená na Vaše představy o svatbě a informace o našich službách je ZDARMAV případě, že si objednáte svatbu na klíč, jsou další schůzky také ZDARMA. Pokud již chcete poradit lokalitu pro obřad či hostinu nebo probrat kokrétní plán svatby, jedná se o hrazenou konzultaci.

KOORDINACE OBŘADU   2500Kč pro obřady na klíč v Brně jen za 1800Kč

zahrnuje 2 schůzky před svatbou, 2-3hod práce v den svatby - vítaní hostů, usazení, sestavení svatebního průvodu, spolupráce s matrikou, komunikace s dodavateli - hudba, fotograf, kameraman, dohled nad výzdobou místa obřadu, kordinaci obřadu lze objednat pouze v Brně a blízkém okolí, pro cizojazyčné svatby je cena vždy 2500kč

KOORDINACE DNE   8500kč   až 10hod hodin / přípravy, obřad, a hostina

2-4 osobní konzulatce před svatbou - max. 6hod, sestavení časového harmonogramu, komunikace se všemi dodavateli od fotografa, video, hudbu, provoz restaurace, koordinace ubytování, rozdávání výslužek, celodenní asistence nevěstě a ženichovi. Dohlédneme i na přesun hostů z domu na obřad a po obřadu na svatební hostinu, připravíme ve spolupráci s restauraci i vše potřebné na přivítání novomanželů, dohlédneme na výzdobu svatební tabule. Zde si snoubenci zajišťují všechny dodavatele sami. Možno objednat i ve zkrácené verzi na 6hod za 6.500kč - zahrnuje 2 schůzky, max. 4hod.                           

SVATBA NA KLÍČ

Každý z vás má specifická přání, každá svatba, oslava nebo akce je originální. Na úvodní schůzce s Vámi probereme základní představy o svatbě, podle nichž Vám vypracujeme cenovou nabídku. Převezmeme veškeré povinnosti a zařizování, které nám určíte. Navrhneme Váš den a dohlédneme na jeho harmonický a bezchybný průběh, od příprav nevěsty, vítání hostů až po poslední romantický tanec. Připravíme originální koncept nebo tématickou svatbu. Milujeme módu, dobré jídlo a víno, zbožňujeme květiny a dokážeme kombinovat barvy a textury. Každý detail je pro nás důležitý.

Částečný svatební servis                   od 5.000Kč

Máte již datum svatby a zajištěné místo pro obřad i hostinu, zamluvené svatební šaty, vybrány prstýnky, o svatební cukroví a dorty se postarají maminky, ale nevíte si rady se vším ostatním? Pomůžeme Vám tedy doladit všechny potřebné detaily, zajistíme dodavatele, které ještě nemáte, vytvoříme podrobný harmonogram svatebního dne a postaráme se o celkovou organizaci Vaší svatby. Rozsah práce 20hod.

Kompletní svatební servis            od 10.000Kč

Ušetříme Vám čas i peníze. Navrhneme celkovou koncepci svatebního dne, svatební rozpočet, zajistíme místa pro pořádání obřadů i hostiny, zastoupíme Vás na úřadech na základě plné moci, vyřídíme všechny potřebné formality. Zajistíme všechny dodavatele – poradíme, kde seženete svatební šaty, snubní prsteny, objednáme svatební oznámení a ostatní svatební tiskoviny, zákusky, koláče, seženeme fotografa, kameramana, kadeřnici, líčení…postaráme se o výzdobu i zábavu. Rozsah práce 40hod.

Specializovaná konzultace 500 Kč/hod. - poradenství ohledně dokumentů, vyhledávání místa pro svatební obřad a hostinu dle specifických kritérií, dotazy na koordinátora ohledně svatební etikety, zasedacího pořádku, proslovů, časové plány apod. Při objednání služby organizace, koordinace nebo akce na klíč bude cena za konzultaci odečtena z celkové ceny.

Prohlídky míst s koordinátorem 300 Kč/hod. Pokud si přejete prohlídku místa pro obřad nebo hostinu s naším koordinátorem, který ji zajistí v požadovaném termínu a se všemi relevantními informacemi. Cesty mimo Brno 6kč km. Cesty po Praze a v Brně v ceně prohlídky.

Asistent koordinátora - pro akce s přesuny svatebčanů nebo pro nad 40 hostů

  • 2 hod / obřad 1000 Kč
  • 5 hod / obřad a oběd 2 000 Kč
  • 10 hod / obřad, oběd, hostina 3 000 Kč

Krásná svatba není jen záležitostí mnoha peněz! Důležitý je dobrý nápad a naše zkušenosti. Přijďte se s námi poradit, jak si splnit svůj sen o SVATBĚ.

  • Kde všude můžete mít svatbu podle Vašich přání?
  • Jak se vyvarovat chyb, které mohou zkazit svatbu?
  • Jak ušetřit peníze při přípravě svatby?

Sjednejte si s námi schůzku ve Vámi vybraném čase na info@easywedding.cz Sejdeme se v příjemném prostředí naší kanceláře nebo za Vámi můžem přijet.

Ceny nezahrnují poplatky úřadům a dopravu mimo Brno nebo Prahu. Změna cen vyhrazena.